دلنوشته رقص :: وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

دلنوشته رقص

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

جملات زیبا | دلنوشته رقص | رقص

رقص

هر لحظه ای که به تو نزدیک میشوم ، انگار از آنچه که ثانیه ای پیش بودم ، دل میکنم

من انگار با وجود تو ، به آینده ای امان نمیدهم

افکار من با تو ، فقط تو میشود ..

در رقص عاشقانه من و تو ، چیزی جز صدای خنده و گرمای دوست داشتن نیست

پیچش موهایت ، دلم را نوازش میکند

چشمهایت ، بی پروا مرا از بودن تا ابدیتت امید میدهند

شاید پاییز است و سرد ، اما آنقدر گرم هستیم که حتی خورشید هم بر ما غبطه میخورد

ولی ای کاش بمانیم .. تا ابد !

و این عاشقانه هایمان ، پایکوبی لحظه هایمان باشد

و اشکهایمان ، از شوق تولد رویایی ترین واقعیتمان باشد ..

آری ، کاش این رقص با تو ، ابدی باشد

آنقدر شاد باشیم که دنیا هم در شادیمان کم بیاورد

من تا ابد با تو ای مهربانم ، میرقصم

پاییزم گرم است از

رقص با تو !

هر لحظه ای که به تو نزدیک میشوم ، انگار از آنچه که ثانیه ای پیش بودم ، دل میکنم

من انگار با وجود تو ، به آینده ای امان نمیدهم

افکار من با تو ، فقط تو میشود ..

در رقص عاشقانه من و تو ، چیزی جز صدای خنده و گرمای دوست داشتن نیست

پیچش موهایت ، دلم را نوازش میکند

چشمهایت ، بی پروا مرا از بودن تا ابدیتت امید میدهند

شاید پاییز است و سرد ، اما آنقدر گرم هستیم که حتی خورشید هم بر ما غبطه میخورد

ولی ای کاش بمانیم .. تا ابد !

و این عاشقانه هایمان ، پایکوبی لحظه هایمان باشد

و اشکهایمان ، از شوق تولد رویایی ترین واقعیتمان باشد ..

آری ، کاش این رقص با تو ، ابدی باشد

آنقدر شاد باشیم که دنیا هم در شادیمان کم بیاورد

من تا ابد با تو ای مهربانم ، میرقصم

پاییزم گرم است از

رقص با تو !

  • ماهر خانی

دلنوشته رقص

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی