دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز :: وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان,آهنگ جدید حامد پهلان,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز,آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز,آهنگ شاد حامد پهلان,دانلود آهنگ شاد حامد پهلان,آهنگ چشمای ناز ار حامد پهلان,دانلود آهنگ چشمای ناز ار حامد پهلان

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

دانلود آهنگ شاد حامد پهلان بنام چشمای ناز

ترانه و آهنگ : حامد پهلان , تنظیم : رضا جمال

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ حامد پهلان بنام چشمای ناز

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم

وای چه چشایه زاغی آخ چه چشای نازی

متن آهنگ حامد پهلان بنام چشمای ناز

کل شهر میگردوم پی دخت بندر رفقای نامردوم هی بهم میخندن

نمیدونم چه گرفتاری شدم تب خواستنت نمیره آخ چه بیماری شدم

تو که درمونه دله شکستمی من که غمخواری ندارم آخ چه غمخاری شدم

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

متن آهنگ حامد پهلان بنام چشمای ناز

با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم

وای چه چشای زاغی آخ چه چشای نازی

کل شهر میگردوم پی دخت بندر

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

متن آهنگ حامد پهلان بنام چشمای ناز

با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم

وای چه چشایه زاغی آخ چه چشای نازی

کل شهر میگردوم پی دخت بندر رفقای نامردوم هی بهم میخندن

نمیدونم چه گرفتاری شدم تب خواستنت نمیره آخ چه بیماری شدم

متن آهنگ حامد پهلان بنام چشمای ناز

تو که درمونه دله شکستمی من که غمخواری ندارم آخ چه غمخاری شدم

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم

وای چه چشای زاغی آخ چه چشای نازی

کل شهر میگردوم پی دخت بندر

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز


  • ماهر خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی