دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم :: وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم,آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه,آهنگ جدید محسن یگانه,آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه,دانلود آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه,فول آلبوم محسن یگانه,دانلود فول آلبوم محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم

ترانه و آهنگ و تنظیم : محسن یگانه , میکس و مستر : آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ محسن یگانه بنام بهت قول میدم

خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازیه هر روزه

نترس آدم دمه رفتن همش دلشور میگیره دو روز بگذره این دلشورها از خاطرت میره

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

متن آهنگ محسن یگانه بنام بهت قول میدم

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی تو

تو باقی مونده ی احساسمو از من گرفتی و

متن آهنگ محسن یگانه بنام بهت قول میدم

میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت آمادیه رفتنی و ترست نمیزاره

اصلا نترس راحت برو بی من هیچکی به جز تو منو یادش نیست

فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیچکی حواسش نیست

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

متن آهنگ محسن یگانه بنام بهت قول میدم

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

مسیرمون باهم یکی بود ولی مقصد جدا دلگیرم پردرد پربغضم خدا

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم


  • ماهر خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی