دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار :: وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

وبلاگ خبیث

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار,آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی,آهنگ جدید احمد سعیدی,آهنگ دیدار از احمد سعیدی,دانلود آهنگ دیدار از احمد سعیدی,فول آلبوم احمد سعیدی,دانلود فول آلبوم احمد سعیدی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ احمد سعیدی بنام دیدار

خوبه تمومه لحظه هام کنار من تو باشی نبینم اون روز و که تو دوسم نداشته باشی

خوبه تمومه لحظه هام کنار من تو باشی نبینم اون روز و که تو دوسم نداشته باشی

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

متن آهنگ احمد سعیدی بنام دیدار

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

بدون این احساس فقط ماله ماست تا این اندازه من نبودم حساس

تو کاری کردی با این قلبم که تویه نگاهم همیشه عشق پیداست

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

متن آهنگ احمد سعیدی بنام دیدار

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

خوبه تمام لحضه ها کنار من تو باشی نبینم اون روزو که تو دوستم نداشته باشی

نبنمت یه روزم مثه یه شمع میسوزم دلم همش میگیره عکساتو میبوسم

متن آهنگ احمد سعیدی بنام دیدار

یه کاری کردی با من واسه خودم سواله که دوری از تو انگار یه ثانیه محاله

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار


  • ماهر خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی